poniedziałek, 30 stycznia 2012

Trifonidis Phone home na Chłodnej



Serdecznie zapraszamy w środę, 8 lutego, do klubokawiarni Chłodna 25 na koncert Trifonidis Phone home.
Start: godz: 21.00
Wstęp: 15 pln

Trifonidis Phone home!

… w zeszłym roku wielokrotnie odwiedzałem indyjską restauracje i bardzo lubię tam wracać, zdarzyło mi się kilkakrotnie jeść falafile u ”Araba”, wietnamsko/chińskie bary to była dla mnie codzienność a sałatkę grecką jem raz w tygodniu ...te wszystkie smaki bardzo przypominają mi czas i miejsca sprzed lat. A że nie samym jedzeniem człowiek żyje to postanowiłem przygotować taki „muzyczny bigos” po którym mam nadzieję, się pochorujemy . Zagramy muzykę improwizowaną, bazującą na brzmieniach i nastrojach z pięknych i bardzo mi bliskich miejsc na świecie.Nie posiadam oryginalnych przepisów ,więc pichcimy na "czuja". A pomogą mi w tym wspaniali muzycy. Zapraszam - Maciek Trifonidis

Maciej Trifonidis - saksofony,flety,darbuka
Piotr Tomala - akordeon
Piotr Domagalski - kontrabas
Wojciech Lubertowicz – darbuka, riq, cayon, daf, bendir
Robert Siwak – darbuka, zarb, riq, cayon, daf, bendir

Brak komentarzy: